صدراصدرا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات کودکی صدرا

مریضی و تمارض!

1395/12/1 11:16
نویسنده : مامان صدرا
229 بازدید
اشتراک گذاری

پسری گلم یکی از خصوصیاتت که تازه برام مشهود شده این هست که ما را واقعا سرکار می گذاریچشمک و من نمی دونم این کارها را از کجا آموزش می بینی و چجور یاد گرفتی. الان ماجراش را تعریف می کنم.

از مهر امسال که رفتی مهد متاسفانه مشکلی که ایجاد شد مریضی های مکرر بود و می تونم بگم بیشتر از 50 درصد روزهای پاییز و اوایل زمستان را مریض بودی و این سوغات را به من هم می دادیچشمک. اولش شب ها تو خواب بینی هات می گرفت و صبح با صدای گرفته از خواب بیدار می شدی و سینوزیت خودشو نشون می داد و بعدش چند شب تب شدید و آبریزش و سرفه و مشکل لوزه سوم و تفس کشیدن تو خواب و بعد از دو هفته! که می خواستی خوب شی یهو می دیدم ا انگار علایم از نو شروع شد و روز از نو روزی از نوغمگین. اصلا اینقدر همش مریض بودی که من نمی فهمیدم این همون ویروس قبلیه هنوز کامل خوب نشدی یا یه ویروس جدید خدمتت رسیده و خلاصه هر دومون سرتاسر این 4 ماه را مریض بودیم و حسابی بدن هامون ورزیده شد از بس با این ویروس ها جنگیدراضی.

یه بار که توی بهمن دوباره سرماخوردی نمی دونم چی شد که ازت پرسیدیم دلت درد می کنه؟ و تو گفتی آره و این کار دستممون داد. دیگه ازون وقت بود که شروع کردی مدام می گفتی دلم درد میکنه میگفتم کجای دلت میگفتی نافم!.. و جالبه که وقتی هم که دکتر خواست معاینه ت کنه وقتی شکمت را معاینه می کرد اینقدر چهره ات را تو هم می کشیدی و آخ و واخ می کردی که همه به شک افتادند لابد یه علتی داره. ولی من شک داشتمچشمک. به آپاندیسیت مشکوک شدیم و آزمایش خون دادی. جالبه که خیلی هم از آزمایش خون خوشت اومد و من که همش نگران بودم چجوری باید از شما آزمایش گرفت و نمونه گیر کودک بیاریم و جایزه و .. اصلا عین یه مرد باهاش برخورد کردی و یه آخ هم نگفتیتشویق. هر موقع هم از جلو اون آزمایشکاه رد شیم دلت میخواد بری یه آزمابش دیگه بدیتعجب. با این که جواب آزمایش هم مشکل نداشت باز دوباره شروع کردی که نافم درد میکنه و .. خلاصه یه شب ساعت 11 شب بردیمت اورژانس بیمارستان تا یه سونوگرافی بشی. نمی دونم چرا اینقدر هم از محیط دکتر و بیمارستان و .. خوشت میاد. خلاصه از سونوگرافی هم خیلی خوشت اومد بخصوص اینکه بقول خودت تلویزیون داشت و آخر کار رفتی وایسادی روی تخت تا تلویزیونش را خاموش کنیخندونک. بعدش باز هم دست از سرمون برنداشتی تا پیش بهترین اساتید فوق تخصص رفتیم و گفتند مشکلی نداره و معمولا بعد از سرماخوردگی ممکنه پیش بیاد. ولی من 99 درصد احتمال می دادم که اینها همش فیلمه و از فردا دیگه نه سوال میکردم که دلت خوب شد و نه به این جمله که <مامان نافم درد میکنه> توجه کردم تا کم کم از سرت افتادخنده.

خلاصه توی این چند هفته ما رو توی بد موقعیتی قرار می دادی که من همش ته دلم میگفتم اگه یک درصد هم درست بگی چکار کنیم دیگه و .. بعدش با چند تا تست دیگه که ازت گرفتم بهم ثابت شد که درست حدس می زدم 

 

پسندها (2)

نظرات (0)